THE M5

POZNAJ MODELE BMW SERII 5 LIMUZYNA M.

 BMW 5M

Samochody BMW serii 5 Limuzyna M stanowią niedoścignione połączenie typowego dla M sportowego charakteru z elegancją biznesowych limuzyn.
Odkryj trzy unikalne samochody M o silnej osobowości. BMW M5 Competition xDrive o mocy 625 KM (460 kW) z układem jezdnym dostrojonym do wyczynowej jazdy spełnia najwyższe oczekiwania pod względem osiągów. Wyczynowa sportowa limuzyna podkreśla to wizualnie licznymi elementami stylistycznymi w błyszczącym kolorze czarnym. Oprócz napędu M xDrive zaprojektowanego z myślą o maksymalnej trakcji i dynamice BMW M5 wyposażone jest w układ jezdny spełniający wszelkie wymagania w zakresie sportowego komfortu jazdy na długich dystansach. W połączeniu z 8-cylindrowym silnikiem M o mocy 600 KM (441 kW) zapewnia to porywającą i zwinną dynamikę jazdy. Kwartet uzupełnia BMW M550i xDrive Limuzyna: atletyczne BMW serii 5 Limuzyna oferuje moc 530 KM (390 kW) i wyróżnia się bardzo zrównoważonym połączeniem osiągów, komfortu i wydajności.

  • BMW M5 Competition
  • BMW M5
  • BMW M550i xDrive Limuzyna

BMW M5 Competition.

Maksymalna dynamika jazdy i charakterystyczne dla M ekskluzywne cechy stylistyczne na zewnątrz i we wnętrzu.
  • Wydajny 8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o mocy 625 KM
  • M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M i 8-stopniową sportową skrzynią M Steptronic z Drivelogic
  • Ekskluzywne elementy i wyposażenie typowe dla M.
  • 460 kW (625 KM), 750 Nm, 0-100 km/h w 3,3 sekundy.
 BMW 5M Competition

BMW M5 COMPETITION – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.

ELEMENTY DYNAMIKI JAZDY I STYLISTYKI BMW M5 COMPETITION.


Dzięki mocy do 625 KM (460 kW) i specjalnej konfiguracji układu jezdnego obejmującej również wszystkie istotne systemy regulacji BMW M5 Competition zdecydowanie wychodzi na prowadzenie. Liczne charakterystyczne akcenty BMW M w jednoznaczny sposób podkreślają to wizualnie.

BMW M5 COMPETITION – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.
8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Silnik benzynowy V8 M TwinPower Turbo o mocy 460 kW (625 KM) i momencie obrotowym 750 Nm daje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,3 s. Potężny ciąg już od obrotów biegu jałowego, natychmiastowa reakcja i niesamowita elastyczność tej jednostki o pojemności 4,4 l to zasługa dwóch turbosprężarek TwinScroll, wtrysku High Precision Injection oraz adaptacyjnego sterowania zaworami Valvetronic.
M xDrive

M xDrive

M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Można wybierać pomiędzy wariantami napędu 4WD, 4WD Sport i – przy wyłączonym DSC – 2WD.
 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa sportowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic wyróżnia się ekstremalnie szybką zmianą biegów i wieloma opcjami zmiany przełożeń: od ekstremalnie sportowej i dynamicznej po komfortową i oszczędną. Biegi skrzyni automatycznej można zmieniać ręcznie – dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy.
 Przycisk M MODE

Przycisk M MODE

Przycisk M MODE na konsoli środkowej umożliwia regulację intensywności działania systemów wspomagających kierowcę. Tryb ROAD oferuje pełen zakres działania elektronicznych asystentów. W trybie SPORT systemy te mają tylko funkcję ostrzegawczą i nie interweniują. Tryb TRACK umożliwia całkowite wyłączenie systemów wspomagających kierowcę, np. na torze wyścigowym. W zależności od wybranego trybu jazdy zmieniają się wskazania na ekranach.
 M Setup

M Setup

M Setup pozwala skonfigurować różne parametry dynamiki jazdy, takie jak charakterystyka silnia, skrzyni biegów, układu kierowniczego, amortyzacji, intensywność regulacji dynamicznej kontroli stabilności (DSC) czy rozdział napędu na wszystkie koła M xDrive, zgodnie z indywidualnymi preferencjami.
 M Servotronic

M Servotronic

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma charakterystykę typową dla M i oferuje dwie różne konfiguracje wybierane przyciskami.
 SHamulce węglowo-ceramiczne M

SHamulce węglowo-ceramiczne M

Hamulce węglowo-ceramiczne M zapewniają jeszcze bardziej bezpośrednie działanie, są niepodatne na korozję, jeszcze bardziej odporne na wysokie temperatury i zużycie oraz zmniejszają masę samochodu, co pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. To wyjątkowe wyposażenie rozpoznawalne jest po zaciskach hamulcowych w matowym kolorze złotym z logo M.
 Sportowy układ wydechowy.

Sportowy układ wydechowy.

Sportowy układ M wydechowy oferuje brzmienie, które można zmieniać dzięki wbudowanym przepustnicom. Programom sportowym SPORT i SPORT+ wybieranym przełącznikiem właściwości jezdnych towarzyszy jeszcze bardziej intensywne brzmienie, a programom komfortowym bardziej umiarkowane odgłosy pracy silnika.
 Atrapa chłodnicy M.

Atrapa chłodnicy M.

Atrapa chłodnicy M z jednoczęściowym obramowaniem w błyszczącym kolorze czarnym nadaje M5 Competition charakterystyczny, oryginalny wygląd. Typowe dla M, trójwymiarowe podwójne listwy grilla wykonane są również w błyszczącym kolorze czarnym i ozdobione czarnym logo M5 Competition.
 Nowoczesna konsola środkowa.

Nowoczesna konsola środkowa.

Typowe dla M skrzela w błyszczącym kolorze czarnym o mocno trójwymiarowej formie z oznaczeniem modelu M5 Competition podkreślają dynamiczne połączenie technicznej perfekcji i fascynującej formy będące od zawsze wyróżnikiem samochodów M.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Typowe dla M lusterka zewnętrzne w błyszczącym kolorze czarnym nadają M5 Competition niezwykle sportowy charakter.
 Spoiler tylny M.

Spoiler tylny M.

Spojler tylny M w błyszczącym kolorze czarnym podkreśla sportową sylwetkę pojazdu i zwiększa przyczepność. Lepsza przyczepność daje przy większych prędkościach lepszą trakcję na tylnej osi, a tym samym większą stabilność jazdy.
 Podwójne końcówki rur wydechowych.

Podwójne końcówki rur wydechowych.

Podwójne końcówki rur wydechowych sportowego układu wydechowego M w czarnym chromie są widocznym i słyszalnym świadectwem sportowych osiągów samochodu.
Fotele wielofunkcyjne M.

Fotele wielofunkcyjne M.

Wielofunkcyjne fotele przednie M w ekskluzywnej stylistyce z podświetlanym logo M5 odzwierciedlają sportowy charakter samochodu. Głębokie siedziska i wysokie podparcia boczne podkreślają kubełkowy charakter foteli i gwarantują idealne trzymanie boczne. Liczne możliwości ustawień zapewniają przy tym wysoki komfort.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi, logo M, chromowaną wstawką, przyciskami M1 i M2 i poduszką powietrzną wykonana jest w stylistyce Double Spoke. Obręcz kierownicy obita czarną skórą z kontrastującym stebnowaniem i wyprofilowanymi podparciami na kciuki idealnie leży w dłoniach.
 Czerwony przycisk Start/Stop.

Czerwony przycisk Start/Stop.

Czerwony przycisk start/stop służy do włączania silnika bez użycia kluczyka po uprzednim odblokowaniu pojazdu. Za pomocą tego przycisku można także wyłączyć silnik. Kluczyk samochodowy rozpoznawany jest automatycznie i nie trzeba go wkładać do stacyjki.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Obok logo M w górnej części dźwigni biegów M znajduje się też przełącznik trzech programów zmiany biegów Drivelogic, a pod nim przycisk P blokady postojowej. W trybie ręcznym „S” biegi można w sposób typowy dla M wybierać dźwignią, a w trybie „D” zmiana biegów odbywa się automatycznie.
Zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M umożliwia również wyświetlanie dodatkowych informacji dotyczących sportowej jazdy. Po wybraniu trybu TRACK do jazdy torowej można wyświetlać na zestawie wskaźników na przykład ciśnienie doładowania, ciśnienie i temperatury opon, a także przeciążenie poprzeczne i wzdłużne g.
Listwy progowe z napisem „M5 Competition”.

Listwy progowe z napisem „M5 Competition”.

Podświetlone listwy progowe z napisem M5 Competition już w chwili otwarcia drzwi zapowiadają niesamowite wrażenia z jazdy.

BMW M5.

Typowa dla M dynamika jazdy i sportowy komfort na najwyższym poziomie.
  • Wydajny V8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo o mocy 600 KM.
  • M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M.
  • 8-stopniowa sportowa skrzynia M Steptronic z Drivelogic.
  • 441 kW (600 KM), 750 Nm, 0-100 km/h w 3,4 sekundy. .
 BMW 5M

BMW M5 – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.

ELEMENTY DYNAMIKI JAZDY I STYLISTYKI BMW M5.


BMW M5 to wyraz najwyższego kunsztu inżynierskiego oraz innowacyjnej, inteligentnej jazdy. Zapewniające dynamikę jazdy niespotykaną dotąd w biznesowej limuzynie. Pełne najnowocześniejszych technologii zapewniających bezpieczeństwo i komfort na co dzień. Innowacyjny napęd na wszystkie koła M xDrive w BMW M5 o mocy 600 KM (441 kW) daje kierowcy wyczynową sportową limuzynę o niewiarygodnych osiągach, precyzji prowadzenia i zwinności – czysta radości z jazdy M na najwyższym poziomie.

BMW M5 – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.
8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Silnik benzynowy V8 M TwinPower Turbo o mocy 460 kW (625 KM) i momencie obrotowym 750 Nm daje przyspieszenie od 0 do 100 km/h w 3,3 s. Potężny ciąg już od obrotów biegu jałowego, natychmiastowa reakcja i niesamowita elastyczność tej jednostki o pojemności 4,4 l to zasługa dwóch turbosprężarek TwinScroll, wtrysku High Precision Injection oraz adaptacyjnego sterowania zaworami Valvetronic.
M xDrive

M xDrive

M xDrive z aktywnym mechanizmem różnicowym M gwarantuje maksymalną trakcję i dynamikę jazdy zarówno na co dzień, jak i na torze wyścigowym. Ta technologia M łączy zwinność napędu tylnego i stabilność napędu na wszystkie koła. Można wybierać pomiędzy wariantami napędu 4WD, 4WD Sport i – przy wyłączonym DSC – 2WD.
 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic z Drivelogic.

8-stopniowa sportowa skrzynia M Steptronic z układem Drivelogic wyróżnia się ekstremalnie szybką zmianą biegów i wieloma opcjami zmiany przełożeń: od ekstremalnie sportowej i dynamicznej po komfortową i oszczędną. Biegi skrzyni automatycznej można zmieniać ręcznie – dźwignią biegów lub łopatkami przy kierownicy.
 Przycisk M MODE

Przycisk M MODE

Przycisk M MODE na konsoli środkowej umożliwia regulację intensywności działania systemów wspomagających kierowcę. Tryb ROAD oferuje pełen zakres działania elektronicznych asystentów. W trybie SPORT systemy te mają tylko funkcję ostrzegawczą i nie interweniują. Tryb TRACK umożliwia całkowite wyłączenie systemów wspomagających kierowcę, np. na torze wyścigowym. W zależności od wybranego trybu jazdy zmieniają się wskazania na ekranach.
 M Setup

M Setup

M Setup pozwala skonfigurować różne parametry dynamiki jazdy, takie jak charakterystyka silnia, skrzyni biegów, układu kierowniczego, amortyzacji, intensywność regulacji dynamicznej kontroli stabilności (DSC) czy rozdział napędu na wszystkie koła M xDrive, zgodnie z indywidualnymi preferencjami.
 M Servotronic

M Servotronic

M Servotronic zapewnia w każdej sytuacji odpowiednie wspomaganie kierownicy, optymalnie dostosowując je do aktualnej prędkości jazdy. Oprócz tego daje bezpośrednie i precyzyjne wyczucie kierownicy przy każdej prędkości. Układ ma charakterystykę typową dla M i oferuje dwie różne konfiguracje wybierane przyciskami.
 SHamulce węglowo-ceramiczne M

SHamulce węglowo-ceramiczne M

Hamulce węglowo-ceramiczne M zapewniają jeszcze bardziej bezpośrednie działanie, są niepodatne na korozję, jeszcze bardziej odporne na wysokie temperatury i zużycie oraz zmniejszają masę samochodu, co pozytywnie wpływa na zwinność, dynamikę i przyspieszenie. To wyjątkowe wyposażenie rozpoznawalne jest po zaciskach hamulcowych w matowym kolorze złotym z logo M.
 Sportowy układ wydechowy.

Sportowy układ wydechowy.

Sportowy układ M wydechowy oferuje brzmienie, które można zmieniać dzięki wbudowanym przepustnicom. Programom sportowym SPORT i SPORT+ wybieranym przełącznikiem właściwości jezdnych towarzyszy jeszcze bardziej intensywne brzmienie, a programom komfortowym bardziej umiarkowane odgłosy pracy silnika.
 Atrapa chłodnicy M.

Atrapa chłodnicy M.

Atrapa chłodnicy M z jednoczęściowym obramowaniem w błyszczącym kolorze czarnym nadaje M5 Competition charakterystyczny, oryginalny wygląd. Typowe dla M, trójwymiarowe podwójne listwy grilla wykonane są również w błyszczącym kolorze czarnym i ozdobione czarnym logo M5 Competition.
 Nowoczesna konsola środkowa.

Nowoczesna konsola środkowa.

Typowe dla M skrzela w błyszczącym kolorze czarnym o mocno trójwymiarowej formie z oznaczeniem modelu M5 Competition podkreślają dynamiczne połączenie technicznej perfekcji i fascynującej formy będące od zawsze wyróżnikiem samochodów M.
 Lusterka zewnętrzne M.

Lusterka zewnętrzne M.

Typowe dla M lusterka zewnętrzne w błyszczącym kolorze czarnym nadają M5 Competition niezwykle sportowy charakter.
 Spoiler tylny M.

Spoiler tylny M.

Spojler tylny M w błyszczącym kolorze czarnym podkreśla sportową sylwetkę pojazdu i zwiększa przyczepność. Lepsza przyczepność daje przy większych prędkościach lepszą trakcję na tylnej osi, a tym samym większą stabilność jazdy.
 Podwójne końcówki rur wydechowych.

Podwójne końcówki rur wydechowych.

Podwójne końcówki rur wydechowych sportowego układu wydechowego M w czarnym chromie są widocznym i słyszalnym świadectwem sportowych osiągów samochodu.
Fotele wielofunkcyjne M.

Fotele wielofunkcyjne M.

Wielofunkcyjne fotele przednie M w ekskluzywnej stylistyce z podświetlanym logo M5 odzwierciedlają sportowy charakter samochodu. Głębokie siedziska i wysokie podparcia boczne podkreślają kubełkowy charakter foteli i gwarantują idealne trzymanie boczne. Liczne możliwości ustawień zapewniają przy tym wysoki komfort.
 Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M.

Kierownica skórzana M z przyciskami wielofunkcyjnymi, logo M, chromowaną wstawką, przyciskami M1 i M2 i poduszką powietrzną wykonana jest w stylistyce Double Spoke. Obręcz kierownicy obita czarną skórą z kontrastującym stebnowaniem i wyprofilowanymi podparciami na kciuki idealnie leży w dłoniach.
 Czerwony przycisk Start/Stop.

Czerwony przycisk Start/Stop.

Czerwony przycisk start/stop służy do włączania silnika bez użycia kluczyka po uprzednim odblokowaniu pojazdu. Za pomocą tego przycisku można także wyłączyć silnik. Kluczyk samochodowy rozpoznawany jest automatycznie i nie trzeba go wkładać do stacyjki.
 Dźwignia biegów M.

Dźwignia biegów M.

Obok logo M w górnej części dźwigni biegów M znajduje się też przełącznik trzech programów zmiany biegów Drivelogic, a pod nim przycisk P blokady postojowej. W trybie ręcznym „S” biegi można w sposób typowy dla M wybierać dźwignią, a w trybie „D” zmiana biegów odbywa się automatycznie.
Zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M.

Zestaw wskaźników M umożliwia również wyświetlanie dodatkowych informacji dotyczących sportowej jazdy. Po wybraniu trybu TRACK do jazdy torowej można wyświetlać na zestawie wskaźników na przykład ciśnienie doładowania, ciśnienie i temperatury opon, a także przeciążenie poprzeczne i wzdłużne g.
Listwy progowe z napisem „M5 Competition”.

Listwy progowe z napisem „M5 Competition”.

Podświetlone listwy progowe z napisem M5 Competition już w chwili otwarcia drzwi zapowiadają niesamowite wrażenia z jazdy.

BMW M550i xDrive Limuzyna.

Idealne połączenie sportowego charakteru, komfortu i funkcjonalności w codziennej eksploatacji.
  • Silnik benzynowy V8 M TwinPower Turbo o mocy 530 KM.
  • 8-stopniowa sportowa skrzynia Steptronic.
  • BMW xDrive.
  • 390 kW (530 KM), 750 Nm, 0-100 km/h w 3,8 sekundy.
 BMW 5M

BMW M550i xDRIVE LIMUZYNA – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.

ELEMENTY DYNAMIKI JAZDY I STYLISTYKI BMW M5 COMPETITION.


BMW M550i xDrive Limuzyna oferuje fascynujące połączenie sportowego charakteru i komfortu w codziennej eksploatacji. Wyselekcjonowane komponenty układu napędowego i jezdnego, takie jak opcjonalny adaptacyjny układ jezdny M Professional, gwarantują w połączeniu z silnikiem V8 M TwinPower Turbo o mocy 530 KM (390 kW) niesamowitą dynamikę przy optymalnej stabilności jazdy. Na zewnątrz ekskluzywne elementy stylistyczne tworzą ciekawe akcenty, a wyposażenie takie jak pakiet aerodynamiczny M, sportowe hamulce M z czerwonymi zaciskami hamulcowymi czy sportowe fotele przednie M, podkreśla sportowy charakter samochodu.

BMW M550i xDRIVE LIMUZYNA – NAJWAŻNIEJSZE CECHY.
8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

8-cylindrowy silnik benzynowy M TwinPower Turbo.

Silnik benzynowy V8 M TwinPower Turbo wyposażony jest w dwie turbosprężarki, adaptacyjne sterowanie zaworami Valvetronic i bezpośredni wtrysk benzyny High Precision Injection. Jego maksymalna moc wynosi 390 kW (530 KM) przy maksymalnym momencie obrotowym 750 Nm. Dwie turbosprężarki są kompaktowo umieszczone pomiędzy rzędami cylindrów.
Adaptacyjny układ jezdny M Professional.

Adaptacyjny układ jezdny M Professional.

Adaptacyjny układ jezdny M Professional łączy adaptacyjny układ jezdny M, stabilizację przechyłów bocznych i zintegrowany aktywny układ kierowniczy. Efektem tego jest maksymalna stabilność i dynamika jazdy.
 Pakiet aerodynamiczny M.

Pakiet aerodynamiczny M.

Pakiet aerodynamiczny M podkreśla sportowy charakter auta i zmienia prowadzenie powietrza. Obejmuje pas przedni z większymi wlotami powietrza, specjalne progi oraz pas tylny ze wstawką dyfuzora. Dwie końcówki rur wydechowych wykonane są w chromie.
 Sportowe hamulce M.

Sportowe hamulce M.

Sportowe hamulce M z czterotłoczkowymi zaciskami stałymi z przodu i jednotłoczkowymi zaciskami pływającymi z tyłu w kolorze niebieskim z napisem M mają duże tarcze hamulcowe, przez co oferują bardzo dużą skuteczność hamowania.
 Sportowy mechanizm różnicowy M.

Sportowy mechanizm różnicowy M.

Sportowy mechanizm różnicowy M optymalizuje trakcję i stabilność jazdy podczas zmiany pasa ruchu i przyspieszaniu na wyjściu z zakrętów, przy szybkim pokonywaniu zakrętów oraz na nawierzchni o zróżnicowanych właściwościach. Trakcja optymalizowana jest poprzez elektronicznie sterowaną wielopłytk…
Światła laserowe BMW.

Światła laserowe BMW.

Światła laserowe BMW oferują w trybie świateł drogowych zasięg do 650 m – niemal dwukrotnie większy niż konwencjonalne reflektory. Dzięki lepszej widoczności po zmroku znacznie zwiększa to bezpieczeństwo. Niebieskie akcenty i napis „BMW Laser” w reflektorach podkreślają zaawansowanie technologiczne i sportowy charakter pojazdu.
 Trapezoidalne końcówki rur wydechowych.

Trapezoidalne końcówki rur wydechowych.

Widoczna trapezowa końcówka rury wydechowej w czarnym chromie po lewej i prawej stronie.
 Błyszczące elementy M Shadow Line.

Błyszczące elementy M Shadow Line.

Błyszczące elementy BMW M Shadow Line o rozszerzonym zakresie obejmują czarne elementy: obramowanie i grill atrapy chłodnicy w błyszczącym kolorze czarnym oraz końcówki rur wydechowych w czarnym chromie.
 Sportowe fotele przednie.

Sportowe fotele przednie.

Sportowe i wygodne: indywidualnie regulowane sportowe fotele przednie mają wiele możliwości ustawień elektrycznych, m.in. nachylenia i szerokości oparcia oraz wysokości siedzenia. Wysokie podparcia boczne siedziska i oparcia oraz regulowane podparcia ud gwarantują doskonałą ergonomię i lepsze trzymanie boczne nawet na szybkich zakrętach.

ZAPYTAJ O BMW SERII 5 LIMUZYNA M.

Zgoda na komunikację marketingową

Chcę otrzymywać komunikację marketingową od Bońkowscy Spółka Akcyjna (dawniej Bońkowski sp. k.) za pośrednictwem

Wnioski o wprowadzenie zmian w zakresie oświadczenia o wyrażeniu zgody oraz prawo do wycofania zgody

ZUŻYCIE PALIWA I EMISJA CO₂.

BMW 5M xDrive30*
Zużycie energii w kWh/100 km (cykl mieszany): 17,3–18,4
Emisja CO2 w g/km (cykl mieszany): 0

* Dane wstępne, które mogą ulec zmianie.

Wskazane dane dotyczące zużycia paliwa, emisji CO2 i zużycia energii zostały ustalone na podstawie nowej procedury WLTP określonej w Rozporządzeniu (UE) 2017/1151 z dnia 1 czerwca 2017 r. w uzupełnieniu Rozporządzenia (WE) nr 2007/715 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie homologacji typu pojazdów silnikowych w odniesieniu do emisji zanieczyszczeń pochodzących z lekkich pojazdów pasażerskich i użytkowych oraz w sprawie dostępu do informacji dotyczących naprawy i utrzymania pojazdów w brzmieniu obowiązującym w chwili udzielenia homologacji. Zakresy danych WLTP uwzględniają wyposażenie dodatkowe. W przypadku pojazdów, których homologację typu przeprowadzono na nowo od 01.01.2021 r., oficjalne dane są dostępne tylko według WLTP. Więcej informacji o procedurze pomiarowej WLTP można znaleźć na stronie www.bmw.com/wltp

** W pełni elektryczny napęd tej hybrydy plug-in przy temperaturach poniżej 0°C jest dostępny dopiero po przejechaniu kilku kilometrów, gdy akumulator rozgrzeje się do temperatury roboczej.

Aktualności.